lördag 10 oktober 2009

Idol-Julius 2021?

I kind of like it and I'm loosing control - oh Emma-Lee...
I'm lost in the supermarket...
I wanna rocka and roll all niiiite and party every day...
...bland annat detta hörs ständigt sjungande här hemma just nu.
När man är Johan Palm då måste man ha en cool scarf så för att jag nån gång ska hitta mina när jag går hemifrån fick Julius en egen, med bollfransar på mjuk seersucker.



Fast när man är Paul Stanley - då har man ingen scarf. Man har faktiskt ingenting alls på överkroppen. Men ett mikrofonstativ är bra att ha. Detta har barnens pappa gjort - med löstagbar mikrofon. Lyckan är total!

Gitarren är den jag gjorde till 4-årsdagen, fast den börjar tappa formen nu. Jag borde ha stoppat den hårdare.

Bilderna är inte så bra, men jag ville visa att han övar framför Youtube för att få in alla rörelserna korrekt. Idol-Julius 2021 om han får som han vill, fast han är lite bekymrad över att man blir ledsen om man måste åka hem.

4 kommentarer:

LillaBarn sa...

Men har han lika lång tunga??? Eller det var ju Gene Simmons förresten... Hur kunde jag glömma det, han måste ju iallafall ha en av de längre tungorna jag någonsin sett. På en människa iallafall...
Söt kille, släng dig i väggen Paul, nu har du konkurrans!!!!

Anonym sa...

hihi min röst har han :)

IA Nyckelpiga sa...

Men, vad härligt! Han kommer att bli en riktig "rompebragas" ( ropmper = ha sönder, bragas = trosor)när han blir stor.

Aleisa Ribalta sa...

här är alla trössor sönder efter den här kul och snyggin. vad härliga bilder av den lille rompebragas!